Yemekle başladı. Artık “temiz etiket” hareketi kişisel bakım ve kozmetik formülasyonların gelişimini etkiliyor. Tam olarak neyin “temiz etiket” ürünü olduğu konusunda çok fazla kafa karışıklığı var. Ancak, genel olarak “temiz etiket” in mümkün olduğunca az bileşen kullanmak ve yalnızca tüketicilerin tanıdığı bileşenleri kullanmak anlamına geldiği kabul edilir.

Trendin arkasında ne var? Tüketiciler bedenleri, aileleri ve çevresi için daha iyi olduğunu algıladıkları ürünleri talep ediyorlar. Pazar araştırması, tüketicilerin artık doğal içerikleri ve çevresel etkiyi markanın önüne koyduğunu gösteriyor
tanıma ve ürün açıklamaları. Değerleri kendi değerleriyle uyumlu bir şirketten kişiselleştirilmiş ürünler bekliyorlar. Yapay hiçbir şey içermeyen yiyecekler bir zamanlar kabul edilebilir olarak nitelendirildi, ancak 2017 anketine göre, müşteriler artık daha az şeker, daha fazla protein ve tanınabilir adlara sahip daha az içerik içeren etiketler arıyor.

“Temiz etiketli” kozmetik ürünler için potansiyel büyüme önemlidir. Sosyal medya kuruluşlarında yapılan bir anket, son iki yılda “temiz etiket” teriminin kullanımında bir artış olduğunu ortaya koyuyor. Bu tüketici odaklı hareket, şimdi büyük bir etkiye sahip olma potansiyeline sahip olan kişisel bakım sektörüne girdi. Cilt bakımı pazarının 2022 yılına kadar küresel olarak yıllık% 6 büyüyeceği tahmin ediliyor ve yakın tarihli bir analize göre, bu büyümenin çoğu, doğal, bitki bazlı bileşenlere artan tüketici ilgisinden kaynaklanacak.

Üreticilerin ürünleri için “temiz etiket” oluşturmaya çalışırken karşılaştıkları en büyük zorluklardan biri, mevcut bir ürünü yeniden formüle etmek veya “temiz etiketli” bileşenler kullanarak yenisini formüle etmektir. Bu tür ürünler için temiz bir etiket sağlamak, formülatörlerin daha güvenli ve sürdürülebilir içerikler üretmenin yeni yollarını düşünmelerini gerektirir. Tüketiciler temiz etiketli ürünler isterken, genellikle ürün performansından da ödün vermek istemezler. Doku analizi, bir ürünün fiziksel özellikleri hakkında ölçülebilir, tekrarlanabilir ve doğru veriler sağlayarak yeniden formülasyon sürecini ve yeni ürün geliştirmeyi büyük ölçüde hızlandırabilir.

Bir Tekstür Analiz Cihazının kozmetik ve kişisel bakım endüstrilerinde ölçebileceği çok çeşitli fiziksel özellikler (veya ürün özellikleri) vardır. Tipik örnekler arasında:

• Ruj, dudak kremi, balmumu, takma tırnak, sabun, krem ve göz farı sertliği

• Katı deodorantların, roll-on’ların ve antiperspirantların sertliği ve sürtünmesi

• Saç şekillendirme ve uygulamalardan önce ve sonra saç taranabilirliği ve bükülme gücü

• Saç sürtünmesi, pürüzsüzlüğü, esnekliği ve sertliği

• Göz farı ve yüz tozlarının sıkıştırma gücü, kohezyonu ve dağıtımı

• Cilt sıkılaştırıcı ve yaşlanmayı geciktirici ürünler için hak talebi doğrulaması

• Herhangi bir ürünün yayılabilirliği, yapışkanlığı ve sertleşmesi

Ek olarak, doku analizi, üreticilerin ürünlerini farklılaştırmalarına yardımcı olabilecek ürün iddialarını doğrulamak için yararlıdır. Formülasyonlarınızı temiz bir şekilde etiketlemeyi düşünüyorsanız, burada kullanılan tipik örnekler yelpazesine bakın.

Bize posta gönderiniz

Rujlar: Formülasyon, Üretim ve Karakterizasyon

Rujların tarihçesi, formülasyonları ve üretim süreci,…

Neden bir Toz Akışı Analiz Cihazı Seçmelisiniz?

Kontrollü Akış ölçümü Sadece serbest akışlı tozları…

Deniz Ürünlerinde Depolamanın Tekstür (Doku) Üzerindeki Etkisi

  Balık Balık ve et arasındaki temel yapısal…